Wednesday, February 22, 2017

Telekung Kanak-kanak SiComel

APAKAH KELEBIHAN TELEKUNG LYCRA 320G BERBANDING 280G? =D

Jika puan ingin memastikan Si Comel puan GEMBIRA bersolat, puan harus pastikan telekung yang dipakainya SELESA =D

Benang Lycra terdapat beberapa jenis dan biasanya lycra 280g selalu digunakan untuk menghasilkan telekung kerana ianya murah. Namun tahukah puan bahawa lycra 280g adalah KASAR dan JARANG berbanding 320g?.

Apabila kasar, ianya akan terasa agak PANAS terutama untuk telekung yang menutup seluruh badan.

Memandangkan anak-anak kita sendiri yang sudah masuk usia 'perlu belajar solat' jadi kita juga ada hasilkan Telekung Kanak-kanak Istimewa yang diperbuat dari materiel Lycra 320g Lembut dan Gebu-gebu.

✔ Kenapa LEMBUT dan GEBU-GEBU itu PENTING?

✔ Kenapa pula kita pilih Lycra 320g?

Kita semua sedia maklum, telekung adalah set pakaian yang menutupi hampir keseluruhan badan dan sekiranya pemilihan materiel yang salah, ia membuatkannya panas apabila dipakai.

Apabila panas, kanak-kanak semestinya akan merasa rimas dan mengikut pengalaman kita, kanak-kanak akan memberikan 1001 alasan untuk tidak memakai telekung.

Jadi dari pengalaman itu, kita telah membuat pemilihan dari jenis Lycra 320g(imported) yang LEMBUT dan GEBU-GEBU bagi memastikan Si Comel kita gembira untuk mengenakan telekung dan seterusnya GEMBIRA untuk BERSOLAT.

JIKA TIDAK BERPUAS HATI, BOLEH DIPULANGKAN =D

Keselesaan Si Comel puan adalah keutamaan kita di TudungSiComel =D

❤ KOLEKSI WARNA ❤

Untuk maklumat lanjut, jemput puan ke Butik Online mesra smartphone kita. Loading sangat laju, jika tak percaya cuba klik;